5.12.07
Informe PISA
El INFORME PISA ha dejado al descubierto las carencias de la educación en España. Sesudos contertulios que opinan sobre todo, políticos y famosos se asomarán a las ventanas mediáticas para, entre corte y corte publicitario, diagnosticar el terrible problema: nuestros alumnos no son suficientemente buenos en ciencias y no entienden lo que leen. Como siempre, más que ofrecer soluciones se intentará encontrar culpables: los profesores.
Como Finlandia ocupa el envidiado primer puesto en la lista, todas las miradas se dirigirán hacia ese país. Conexiones de urgencia, entre corte y corte de publicidad, intentarán, en pocos minutos, ofrecer soluciones mágicas. Es posible incluso que ministros y conselleiros, acompañados de especialistas y asesores, se desplacen a ese país nórdico para ver cómo funcionan sus clases. Nadie se detendrá a pensar que a lo mejor el problema no está en la escuela, sino en la sociedad. Probablemente los resultados en Finlandia se deban a que allí la educación es un asunto serio.
Manuel Fernández Vázquez
Suscribirse a:
Enviar comentarios (Atom)
2 comentarios:
En relación ó PISA, coido que se lla moita importancia porque non se lla da á educación. Abondo probable probable que os finlandeses en xeral esbocen un sorriso e pensen en seguir traballando para mellorar en troques de comentar a sua boa posición...
...en fine esto é o que pasa no noso país...
Ofrécesenos a man e collemos o brazo...
Aquí pensamos ke estudiar é que se nos dé todo feito... estudiar é, como dí un profesor do centro,"INCAR CÓBADO"xd...
Un sistema educativo que non ten en conta o esforzo dos alumnos e que non promove a disciplina e o traballo dende pequenos, é imposible que saia ben.
A culpa non só é dos ministros...Todos estamos fartos de escoitar nas clases ós alumnos queixarse de que "isto e o outro é moito, ou é moi difícil profesor"...
Alumnos fondamente pesimistas e carentes de calquera nivel disciplinario e de carácter de organización, son os causantes, entre outros, desta situación. E a causa de que os alumnos sexan así non a ten máis que o propio sistema educativo e a sociedade.
O esforzo e a disciplina hai que promovelo desde pequenos.
Un sistema educativo carente destas dúas cousas, é , como vemos un total desastre. (POR MOITA INNOVACIÓN TECNOLÓXICA QUE SE FAGA...)
Por certo señor director:
¿Donde están aqueles magníficos ordenadores...?
UN ALUMNO...
Publicar un comentario